WANTIES

Trots att jag svurit evig kärlek till Urban Decays Weigthless Naked Concealer så är jag mer än sugen på Tarte's Shape Tape Contour Concealer. Alla, och då menar jag ALLA mina number one makeup gurus på youtube ravear sönder angående denna så ja, i need to try it. Den skall tydligen vara så bra att man inte ens behöver sätta den med ett puder. Så för er som vill ha en snabb, täckande och uppljusande under eye concealer this is your girl. Eller ni som vill ha en fulltäckande concealer som inte spricker, lägger sig i linjer mm så verkar denna vara perfekt! Den har nu släppts i många olika nyanser så det bör gå att hitta en till alla och jag fick precis reda på att Tarte faktiskt skickar till Sverige vilket jag hade för mig att de inte gjorde... But they do och det bästa är att denna även säljs för ett bra pris för den ligger endast på 240 kronor. Misstänker även att de är på g med att släppa en Shape Tape Foundation, såg lite hintar om det på twitter. Tyvärr är de superslutsålda i typ alla färger, jag vill ha färgen Fair Neutral eller kanske till och med Light Neutral eller Light Warm men såklart är de också slut.. Sjukt nära att beställa i färgen Light bara för att den finns, and i know i can make it work but you know -  i shouldn't. Får vänta in min färg antar jag. Ytterligare svinbra grej är att den är vegansk! Aja slutsnackat om denna goding, uppdaterar när den är min!! Finns HÄR.
           
Okej next up är Jeffree Stars Liquid Lipstick, för tydligen skall dessa vara de liquid lippies med den perfekta formulan. Så många har snackat om dessa, hur pigmenterade de är samt hur de varken torkar ut eller frasar sig så ni måste förstå att en liquid lipstick nörd som jag är måste testa dem. Jag är väldigt sugen på att beställa färgerna Mannequin, Celebrity Skin och Chrysanthemum. Den första är en rosa nude och Celebrity Skin är lite mer mauve rosa än Mannequin. Medan Chrysanthemum typ är en metallisk peachy pink. De ligger runt 18 dollar, alltså typ 160-170 kronor så de är verkligen bra pris på. Bilderna är i samma ordning som de nämns häröver. 

Dessa produkter är mina största cravings just nu och kommer definitivt beställa båda iår. Förhoppningsvis kommer Shape Tape tillbaka i min färg snart och då ska den bli min! Har ni några produkter ni verkligen längtar efter just nu? let me know! x
Kategori: Allmänt, Skönhet; Taggar: Makeup, beauty, jeffreestar, shapetape, tartecosmetics;
Matilda:

Milla!! Vill bara uppmärksamma dig om att din färg på concealern (fair neutral) finns igen på hemsidan som du länkade. Så pass på ;)

Svar: aiiiii va?? Tack!!!! 😁
Milla Olsson

Kommentera inlägget här: