NEW YEARS EVE

Gott nytt år allesammans!! Hur var er nyår? Min började vid 10 på morgonen då jag började jobba och slutade vid 14. Köpte med mig lite brun utan sol hem och tog en dusch och gjorde mig iordning. Jag busade mig för första gången någonsin haha och jag använde Kicks egna BUS och applicerade med deras handske. Tyckte det blev jämt och naturligt, blev inte asbrun men är väldigt nöjd. Innan jag tog på busen så körde jag min favoritlotion från Victoria Secret, den är superhärlig och just denna - Fearless doftar så SJUKT GOTT och ger ett visst mood, visst ;) haha! Den kanske inte är sådär överdrivet återfuktande men den var perfekt innan busen. Samtidigt körde jag Glamglows Gravitymud för sminket lägger sig så himla fint efter den. Man blir helt slät, fylld med lyster och så himla mjuk och fin. Det är min favorit av glamglows masker faktiskt.

Efter det drog jag förbi Linda ett tag innan jag drog vidare till tjejerna för middag och förfest. Vi käkade skagenröra, kött och bea och efterrätten var vaniljglass med frukt å bär samt kolasås! Så himla mysigt alltihop.

Här är en bild på Linn, Maja och mig. Lyckades inte ta en bra outfit bild eller sminkbild men hade en lång svart poloklänning från Nelly, klackar från River Island och örhängen från CK. Sminkade mig med silverglittrig ögonskugga, eyeliner och mycket skimmer. Tänk överdrivet mycket highlighter!
Vid tolvslaget gick vi till Klinten, utkiksplatsen över domkyrkan i Visby och drog sen till Clarion Hotell! Hur var er nyår? Min var jättehärlig verkligen. Är såå redo för 2017! X

Kommentera inlägget här: