NEED TO TRAVEL

alltså har såna resecraving just nu och är därför mer än glad över de två veckor jag skall spendera i thailand i februari. kan ju säga att man lever på det just nu. Flyget går den 21 februari och då har vi hyrt ett hus söder om Hua Hin och därefter blir det 2 nätter på lyxhotel i bangkok, hotellet heter Lebua. Har ni sett filmen baksmällan? Det är i alla fall den skybaren de är på. Jättefint ställe, bott där en gång tidigare. Är verkligen så redo för lite ledighet och att komma bort från sverige, speciellt just nu när det är snöstorm haha. Kommer hem från thailand i mars och då är det tillbaka till jobbet som gäller. Men då har man i alla fall hunnit samla lite nya krafter! Var tvungen att dela dessa två bilder häröver med er - blev ärligt så galet sugen när jag såg dem. Typ det vackraste jag sett. Haha ingen aning om varthän det kan vara men vad gör väl det.. sjukt vacker var det i alla fall! Ska ni resa något i år? Jag planerar några fler resor i höst, jag och några vänner funderar på att köra en tremånaders! Men det får ni höra mer om närmare hösten. x
Kommentera inlägget här: