ME-TIME

Idag fick bli en riktig ta hand om mig själv dag, fixa naglarna, träna på gymmet och nu tänka jag köra lite spa. Använda min Clarisonic, på både fötter och en för ansiktet. Skrubba, vaxa och smörja in kroppen. Bada, ha ansiksmask - kör på Thirstymud idag och sen Gravitymud. Även hårmask står på schemat! Helt enkelt en riktigt härlig dag. Imorgon ska jag jobba, rida och gå på första passet yoga för denna termin. Så det blir bra med lite mys idag, perfekt efter helgen. Hann inte det igår då jag hängde med linn och sen drog på Kliterevyn så min söndag får bli idag istället haha. Hur var er helg då? 
En liten parentes, alltså ser sådan tydlig skillnad på min hy nu jämfört med för cirkus 2 veckor sen. Har inte alls mycket talg eller textur i ansiktet och jag tror verkligen att anledningen är att jag utökat min hudvårdsrutin med en essens från Lancôme, den som heter Hydra Zen vilken jobbar återfuktande och lugnande. Ni som inte vet vad en essens är så är det typ en hybrid mellan moisturiser och serum. Tror också att mitt serum från Biotherm - Aquasource Deep Serum gjort en stor skillnad. Avslutningsvis är det högst troligt att även alla ansiksmasker jag börjat använda har gjrort ett bra jobb! Så ja, tre steg många missar men som absolut gör stor skillnad! Har själv äntligen en full hudvårdsrutin med i princip alla rekommenderade steg! love iiiiiit. x
Kommentera inlägget här: