LEO

Jag har alltid haft lite svårt för leomönster, antingen påminner det mig om ens fjortisår dvs lite trashy eller så blir det typ lite för fancy. Men denna, wow den är så jävla fin. Den blir varken för mycket eller för lite och blir så layd back på något vis, kanske de avklippta ärmarna som gör det eller de plisserade/vecklade tyget. Köpte denna igår i alla fall på Bikbok för 249 kronor. Hur bra pris? Det bästa med den är nog att den är så sjukt bekvän, väldigt skönt material nämligen. Tänker mig antingen den i sommar, som en slapp skön klänning, kanske med birkenstock tofflor eller med höga snygga klackar. Nu i vinter kan den matchas med strumpbyxor och dr.martins samt en stor lång svart kofta. Helt kär blev jag i alla fall. Vad tyckts? Den finns även i gammelrosa, svart och typ blå-, röd- och vitrandig om jag inte minns helt fel.
Nu skall jag till jobbet, börjar 9 idag och slutar 17 så dags att kila nu. Ikväll väntas vinkväll med tjejerna. x 
Kategori: Allmänt, Mode; Taggar: bikbok, dresses, fashion, leo;
Kommentera inlägget här: