LE BLANC DE CHANEL

Har funnit min nya absoluta favoritprimer. Denna från CHANEL är så sjukt bra, till just min hudtyp passar den perfekt. Det vill säga mestadels oljig/kombinerad hud men med torra fläckar. Den verkligen mattar ner och jämnar ut samt ger ett superfint lyster. Använde den flera gånger innan jag köpte den för att bestämma mig och har nu bestämt mig för att jag älskar den. Annars är jag inte sådär super imponerad av CHANELS smink, gillar deras mascaror och concealers men aldrig fallit stenhårt för något annat av deras smink förutom denna. Alltså deras smink är bra, men föredrar ofta bland annat både Estée Lauder och YSL framför dem. Dock är deras hudvård to die for. Och de gör man typ, dör alltså. Med tanke på priserna haha. Men tillbaka till denna primern, den är lite dyrare. Ligger på 475 kronor men man behöver inte mycket och det är mycket i flaskan. Om du har stora oljeproblem så är den värd att investera i, vissa tycker att man blir lite blekare av den då den är vit men har själv inte märkt det. Mer att man kanske tror det av den mattande effekten och lystern? Aja, sjukt bra primer i alla fall! 
Kommentera inlägget här: