LAURA MERCIER X CANDLEGLOW


Köpte hem detta puder från Laura Mercier idag, jag har använt det förut och absolut älskar det. swatchade ett drag på min hand som ni ser, det är alltså ett "sheer perfecting powder" med lyster. Går att jömföra med bareMinerals mineral veil, men denna är i pressad form. Jag använder den efter jag satt sminket med ett löspuder för att få en fin lyster i hela ansiktet. Jag älskar ju lyster så detta är det perfekta pudret för det, eller för en mer diskret highlight. Det går att sätta basen med denna men jag känner ändå att jag vill ha ett löspuder att kontrollera min olja och jag måste bakea för en hållbar bas. Så, för 400 kronor kan en ett sådanhär fint puder bli ditt, lite dyrt kanske men å det är så fint. Och vi vet ju att jag inte kan hålla mig ifrån att handla smink.. Pudret heter Candleglow och jag köpte det i färg nr 1, det ljusaste! hehe x
Kategori: Allmänt, Skönhet; Taggar: lauramercier, lyster, sheerperfectingpowder;
Kommentera inlägget här: