ELLE GALAN 2017 - FASHION FAVORITES

Nu i helgen var det ju ELLE-galan och därför tänkte jag lägga upp mina favoritoutfits, de som enligt mig har helt rätt styling, satte trenderna på pricken och inspirerade mig mest. Alla var så himla vackra och coola men jag tyckte att dessa stod ut extra mycket, Enjoy;
AINO JAWO OCH CAROLINE HJELT,
här är det främst Ainos styling som får mig att tappa hakan.
Jag fullkomligt älskar klänningen och det går så bra ihop med hennes frisyr! Ingen kan ju ha märkt att off shoulder/axelbart är supertrendigt just nu och ja, hon får mig att vilja klippa mer lugg. så.jävla.on.point.
HANNA STEFANSSON, 
ja vad kan man säga. Svart och rött är aldrig en dålig match.
Denna blir så romantisk med den svarta spetsen och de röda läpparna samtidigt
som den får attityd av urringningen. I absolutely adore this one. Tänker på den alltid bra sminkkombon med röda läppar och en svart maffig eyeliner. mmmmh.

NIKOLINE BERG OCH VANESSA FALK,
jag älskar inte vare
nda detalj med avgudar många. Hur snyggt med en spetsblus under kavajen? Eller den maskulina rödkoralliga skinjackan matchat med det mörkblå och den ljusa väskan till? Tycker att dem bägge ser stenhårda ut men hade ändå bytt skor på Nikoline. För med ett par andra skor hade jag lätt Burit den outfiten. 
 LINN EKLUND OCH MARTIN HANSSON,
alltså denna bild skriker vouge? jag älskar det. Alltså Hur snyggt är det inte med de två trender som är mixade i Linns kjol? Plisserat och volanger/lager över lager? Och kavajen som hänger över den stora maskulina skjortan. wow. Vill göra en bomb ass sminkning när jag ser den outfiten. Sen måste jag även säga att Martins kostym är superball!
 MIKAELA HAMILTON OCH ZARA LARSSON,
you saw this one coming didn't you? Klart Zara blev en stor favorit för hur ball är inte hennes klänning? Och hur mycket bättre blir inte hela stylingen med det jordgubbsblonda/rosa håret? behöver inte säga något mer än att hon ser fantastisk ut. 

Ja dessa var mina favoriter på elle-galan iår, vad tyckte ni? Vem var er favorit? Den som vann enligt mig var nog Aino Jawo ändå (till höger på bild nr1)! x
Kommentera inlägget här: