BUDGET GOODIES

Här är två produkter som bägge ligger runt 150 kronor och går att köpa i princip vilket mat- eller skönhetsaffär som helst. Bägge är från märket L'ORÉAL och just dessa två tycker jag är riktigt bra. Den förste är en lystergivande primer som faktiskt påminner mig om min Chanel primer, bara att denna är lite rinnigare. Ger också något mer lyster men väljer Chanelen när jag verkligen behöver kontrollera min olja och hållas matt med med lyster. Men annars, speciellt för er med lite torrare hud så är denna LUMI MAGIQUE PUTE LIGHT PRIMER väldigt bra. Väldigt fin att blanda en foundation med också! Produkten bredvid är ett vanligt puder, jag köpte i färgen w6 för att ha det som ett solpuder. Det är ganska täckande om man använder den tillhörande svampen och blir riktigt fint och som förpackningen säger - enkelt att blenda med en borste. Jag gillar många av Loreals True Match produkter, bla. deras rinnande foundation men också deras cushion foundation. Så vill du sikta på lite billigare men bra produkter så gillar jag L'ORÈALS True Match och  LUMI MAGIQUE. x
Kommentera inlägget här: