LAURA MERCIER X TRANSLUCENT LOOSE SETTING POWDER

Detta är för tillfället mitt absoluta favoritlöspuder. Av en väldigt enkel förklaring, huden blir inte för matt eller för mycket lyster och det setter sminket bra och lämnar en bra finish. Väldigt bra puder att bakea med måste jag säga, och för er som gillar Sensais löspuder så är denna väldigt lik. Dessa ligger påå 400 kronor och har ganska mycket produkt i sig, mer än i mitt YSLlöspuder. Mitt smink idag blev verkligen SÅ bra när jag med borste applicerade detta i hela ansiktet, och med min beautyblender bakeade under ögonen och på min haka. Det ingår ingen puff/svamp till denna men jag använder sällan sådana till i alla fall så det gjorde absolut ingenting för mig då jag som sagt föredar att pressa med en borste eller med en fuktig beautyblender. Om du önskar en airbrushed, silkeslen fin finish så är detta puder sjukt bra! x
Ikväll skall jag hjälpa till på ett event så kommer att jobba från 17 tills det är slut så jag uppdaterar mer imorgon! x
Kategori: Allmänt, Skönhet; Taggar: Makeup, lauramercier, löspuder, powder, smink, translucent;
Kommentera inlägget här: