La Rose A Poudre x LANCÔME

Alltså you guys har ni sett Lancomes nya highlight? Klart ni har, it's all over internet! Jag tänkte klicka hem den idag men tyvärr var den helt slut vilket sög (men min plånbok blev glad). Den ligger ju på 689kr så det är ingen direkt billig highlight men själva designen är ju too die for och som den sminksamlare som jag är så behöver jag ha denna på mitt sminkbord! Det är alltså en väldigt subtil highlight som ger den där enkla, diskreta lystern som livar upp och väcker ansiktet. Endast en färg, en väääääldigt ljus rosa. Jag kommer förmodligen inte kunna använda den på sommaren iom att jag får väldigt varm och brun hud då, men nu i mitt blekaste borde det gå galant. Vill du ha en bomb, metallisk wow-effect-highlight så är inte denna något för dig (om du inte vill ha den bara för dekorationens skull då såklart..) eftersom den är väldigt lätt och diskret. Tänker mig att den påminner om mitt Laura Mercier Candleglow puder, fast i annan färg och kanske liiiiite mer highlightlyster då. Jaja. Så fort den kommer tbxs till hemsidan eller vi får hem den här i butiken (kicks) skall denna skönhet bli min. Och det är ett måste.

Kategori: Allmänt, Skönhet; Taggar: Lancôme, Lancômerosehighlight, highlight, makeup, smink;
Kommentera inlägget här: