HAPPY VALENTINES DAY

Glad alla hjärtansdag på er! Har ni haft en härlig dag? Med er käreste? Bästa vän? Familj? Jag har haft en mysig dag hemma, ridit ut och min syster och senare ikväll har vi lite familjemiddag. Min pojk befinner ju sig i Vietnam just nu så blir en hemmadag, skönt ändå. Fixk iaf blombud från han så det var ju väldigt mysigt. Igår såg jag och några vänner den nya Fifty Shades Darker! Alltså hur bra??? Den var sjukt intense  menväldigt bra, bättre än  den första tycker jag. Jag har ju läst alla böckerna,även de 4e som är skriven ur Christians view. Den boken var så bra att läsa efter alla, att få veta mer hur han jämnt liksom. Har ni sett filmen än! Om inte, do it!

Nu är det snart dags för yoga så ska slänga i mig lite mellis och sen åka dit! Xx

Kommentera inlägget här: