Craycray

Gud vad craycray.se är snabba? Beställde mina varor där i söndags och fick dem idag? kul !!! Fick iaf hem min Z-palette, vilket är en magnetpalett där man kan sätta dit singelskuggor, puder, blush mm. Vet att makeup geek-, mac- och anastasias m.fl. singelskuggor går att fästa i paletten! Man får även med extra magneter ifall att de inte fästr ordentligt! Och contourpudret jag beställde var i perfekt nyans till mig, det är lite kallare/gråare i verkligheten än det ser ut på bilden. Jag valde den som heter Bad Habit, (warm fair).Kul! Ska beställa flera skuggor från makeup geek när de går att beställa från deras hemsida igen!  Eller när craycray fått in fler färger..  Bra att tänka på när du använder deras puder är att de är superpigmenterade så du behöver inte alls mycket produkt på borsten! Pudret kostade 99 kronor och paletten 129 kronor, superbilligt och bra! x

Kommentera inlägget här: