SUN DIPPED x GLOWKIT x ABH

Hallå där, länge sen nu. Har haft sjukt mycket jobb så det kombinerat med träning har jag inte riktigt hunnit blogga. Menmen, idag är ju sista dagen under "black friday"helgen så eftersom jag var ledig idag gick jag förbi Kicks och passade på att köpa lite Anastasia produkter med tanke på rean. 20% idag. Jag köpte ett glowkit jag tänk på länge, det med varma färger som heter Sun Dipped och en ny dipbrow pomade i färgen soft brown. Bild härnedan. Jag tycker väl inte att Anastasias highlight är de bästa på marknaden men de är väldig fina och ger ett mer diskret skimmer än exempelvis Champagne Pop från Becca. Har sett att ABH nya highlight palett Ultimate Glow är väldigt glittriga och jag vill bara ha skimmer så blev glad när jag såg att de jag köpte verkligen bara är skimmriga.

 

Jaha vad har jag mer handlat i helgen då? Har gjort en några beställningar på nytt smink som jag vill testa, kommer visa när det kommit hem och så köpte jag en lång grön bomberjacka från Bikbok samt en t-shirt. Därtill började jag med min julshopping och har allt lyckats checka av en del familjemedlemmar och vänner! Ååå är så redo för julen och att få hem mina beställningar!! Ni kommer älska några produkter jag beställt, lovar!!! Så exalterad! Så vart en lite shopping idag och ikvällär det yoga! Bara 3ggr kvar denna termin :'(
Xxx

Kommentera inlägget här: