ME, MYSELF AND I

Hej vänner !!!
Hur mår ni? Jag mår finfint, blev en tidig kväll igår med middag på Isola Bella och sedan hem och se Så Mycket Bättre. Idag är det Farsdag (glöm inte det) och vi tänkte fira det med brunch eller Afternoon tea någonstans. Har inte bestämt vart än bara. I helgen har jag inte uppdaterat så mycket för att jag har haft fullt upp med jobb, på fiket och apoteket dessa dagar så uppdateringen fick komma igår och idag.
Jag känner att det inte är jätteintressant att läsa om vad jag gör om dagarna då det enda jag gör (när jag inte jobbar) är att antingen fika, rida, blogga eller träna. Samt shoppa, som ni kanske märkt heh. Därför är det inte superflitig uppdateringen så att det inte bara blir massa utfyllnadsinlägg. Känns så onödigt. Typ som detta inlägg. Därför uppdaterar jag mest när jag köpt något, testat något nytt eller fått inspiration någonstans ifrån. Eller borde jag skriva mer om mina dagar ...? I sådana fall får ni hojta till. Men ska glida vidare nu, ha en fortsatt trevlig söndag på er. kram

 
Kommentera inlägget här: