JULKLAPPSTIPS - CHRISTMAS GIFT SET

Jag var förbi jobbet idag (kicks) och kollade in de olika julpaketerna vi har fått in och tycker dem är så himla bra iår! Blev väldigt sugen på att köpa flera stycken av dem för att ge bort i julklapp, för ärligt det är bästa presenterna enligt mig. Dessa är mina favoriter och de jag själv önskar mig.

The Ritual of Sakura - Relaxing Collection Gift Set från Rituals.
Paketer innehåller duschskum, kroppsskrubb, kroppskräm samt doftspray. Kostar 435:-

Coremud Holiday Set från Glamglow.
Kostar 505:- och innehåller fyra tuber på 30ml från glamglows ansiksmasker - Supermud, Youthmud, Thirstymud och Gravitymud. Bästa ansiksmaskerna som finns ärligt. Dock är den orangea(Flashmud) min favorit samt den vita. Är väldit sugen på att testa den blåa dock, deras fuktmask!

Mon Paris Gift Set från YSL.
Tog just denna då de är min favoritdoft just nu, men alla dessa olika parfym/edt + hudlotion/duschcreme är alltid en bra present. Dock så är dofter väldigt personligt på vad man gillar så bra att välja i från en önskelista om det nu finns. Dock till kanske pojk- och flickvänner kan man ju få välja lite mer själv och då är det ju utmärkt med alla dessa olika små paket. Kostar olika beroende på perfym men från 550 kronor (som denna) och uppåt då. 
 
Hoppas ni fick lite presenttips, jag tycker alltid det är så himla svårt att köpa presenter till folk så tycker att dessa paket underlättar så himla mycket. Så mina vänner, ni vet ju vad ni har att förvänta er haha ... xx
Kategori: Allmänt, Skönhet; Taggar: YSL, beauty, christmas, giftset, glamglow, julklappar, makeup, rituals, tips;
Kommentera inlägget här: