AVO AND EGG ON TOAST

Häromdagen gjorde jag världens godaste lunch innan jag drog och gymmade. Minns ny guacamolen jag publicerade häromdagen? Gjorde i alla fall en toast på surdegsbröd med stekt ägg och den guccan(Avokado,tomat,lime,chili,koriander). Och fick i min lite C-vitamin från några apelsiner med. Gud så gott detta var - och mättande!

Idag har varit en dag full med ärenden, fika med Nour och sedan avslutades kvällen på bio. Jag såg Fantastic Beasts and Where to Find Them, och my lord, den var så bra!! REKOMMENDERAR! Jag är ju stort HP fan sedan urminnes tider och nu när de börjar komma igång igen med denna filmen och Cursed Child så är jag mer än överlycklig. Bägge två är suveräna!!
Imorgon stor jobb på schemat, så himla skönt nu när det är mycket jobb. Är ju i princip bara på Kicks nu, superglad för det! Även kollat på lite make up artist utbildningar nästa höst så hoppas på det!! Så ja, måste säga att livet är bra just nu. Väldigt bra!

Kommentera inlägget här: