ANGELICA BLICK X BIKBOK

Idag förtidssläpptes Angelica Blicks kollekton i samarbete med Bikbok i diverse butik runtom i Sverige. Visby var en av dem och i och med att Angelica alltid har varit en stor inspiration till mig (modemässigt) så tänkte jag självklart vara där. Sagt och gjort, så kom jag hem med en stor påse nya kläder jag måste säga - jag vill ha i princip allt. Men  var tvungen att hålla lite i pengarna men kom hem med fyra plagg, dock var endast tre från hennes kollektion. Det jag gillade med hennes kollektion var att i princip alla plagg går att matcha med varandra och på så sätt känns den väldigt genomtänk. Dessutom var de faktiskt väldigt prisvärda och jag tyckte de var sjukt snygga. Med mycket attityd!

Tyckte detta setet var så himla snyggt men personligen känner jag mig inte bekvän i så "korta/höga" tröjor. Men kjolen, mmmmmmmh den vill jag ha. 
Köpte även den vita kjolen som hör till det vita setet men ja, den gjorde sig inte rättvis på bild. Utöver detta köpte jag en till skön tröja från bikbok;

xxx
Kategori: Allmänt, Mode; Taggar: angelicablick, bikbok, clothes, fashion, mode, shopping;
angelica blick:

SÅ fint <3 Tack för support och du var supersnygg i settet! Hoppas du fått användning av grejerna! kram

Kommentera inlägget här: