MERRY CHRISTMAS

GOD KVÄLL OCH GUD JUL PÅ ER ALLA!
Har ni haft en fin jul? Min har varit perfekt, har ju haft sådan sjuk längtan efter julen på grund av att jag var i australien förra året så en riktig gosig jul med familj och släkt har jag behövt! Vi körde på samma vanliga tradition, släkt och vänner kom vid 12 tiden, vi gjorde färdigt lunchen och åt sedan fram till kalle anka. I vanlig ordning kollade vi på tv fram tills Tomten kom och överraskade barnen. Så himla härligt att se hur speciellt det är för de små. Åh. Jag la upp bilder på några julklappar jag fick iår, dessa var mina favoriter! Anastasias ögonskuggepalett Modern Renaissance, sminkborstar från Morphee och Sigma, örhängen från Calvin Klein samt mina nya favoritparfym Mon Paris från YSL. Därtill fick jag en superbra ansiksmask från Glamglow, en scrub från Rituals samt en ny Macbook Air, välbehövligt kan jag säga. Min förra var säkert fem år gammal och väldigt trasig så detta var perfekt. Fick några fler fina saker också, lite mer smink, spagrejer och sådant. Tack alla fina för det. Nu är det dags för löjromstoast och kaffedrink, sen spelar vi lite sällskapsspel. Hur brukar era jultraditioner se ut? x
 
Kategori: Allmänt Taggar: Makeup, julafton, macbookair, merrychristmas;
Kommentera inlägget här: