MARIAH CAREY

Idag fick jag hem de produkter jag beställde från Mac Cosmetics nya kollektion med Mariah Carey. Allt med produkterna var jättefint, förpackningen, formulan och finishen. Är jättenöjd, speciellt rougen tyckte jag om supermycket. Väldigt fin färg, en lite korallrosa / persikofärgad småglittrig blush. En sån färg som passar min hudton väldigt bra. Den är lite varmare i verkligheten än på bilden, inte så Babypink som den ser ut att vara. Läppglansen var väldigt fina med, den ena lite brunare/orange och den andra mer rosa. Glittriga och gav väldigt fin glans. Älskar när kändisar gär samarbeten med sminkföretag och tar fram dedär lilla extra! Hur har er dag varit? Jag har jobbat som en galning varje dag och julshoppandet är äntligen färdigt. Kan ju sammanfatta de senaste dagarna med ett ord - stress. Men som tur var så körde vi yin yoga i måndags som verkligen fick mig att slappna av och lugna ner mig. Jätteskönt!! X

Kommentera inlägget här: