KYLIE COSMETICS X HOLIDAY EDITION

ÄNTLIGEN har jag fått hem mitt paket från Kylie Cosmetcs! Så.jag.har.längtat!! Beställde bland annat denna superfina ögonskuggan från hennes holiday edition och gud så himla fina färger. Den längst ner i mitten är rätt mörk grön och den längst ner till höger är mörk brun, tänkte skriva de då det inte syntes så bra på bilden. Det tråkiga med att beställa från USA är när man redan köpt saker för runt 700 kronor och att man sen när man ska hämta ut det får punga ut ytterliga 300 spänn. De känns så tråkigt bara, så beställer sällan från USA. Men what do to, I needed this. Köpte några fler saker men de kan jag inte lägga ut här hehe if you know what i mean. Såhär till jul liksom. Är så dålig på att hålla julklappar hemliga men JAJA. Tänkte göra någon sminkning med endast den paletten i dagarna, kanske i helgen så ni kan få se! Jag är ju en sån som oftast sminkar mig med varma skuggor och gärna inte så mycket färg så tänkte att jag får börja med det nu!
För övrigt tyckte jag att skuggorna var superfina, krämiga och lätta att applicera och jobba med. De tre färgerna jag älskar mest är den guldiga, den blåa i mitten samt den tranbärs/plommon färgade till vänster om den blå. De färgerna bara skriker jul för mig. Är väldigt nöjd med paletten och jag älskar ju hennes smink skapat, jag har några av hennes liquid lipsticks som jag gillar väldigt mycket! Och är ju något obsessed med familjen Kardashian/Jenner haha så kan inte motstå hennes produkter. Har sett föresten att Kylie ska öppna en affär i Topanga Westfield Mall i LA. Jag funderar ju på att dra till LA nästa år så ett besök dit blir ju i så fall ett måste! xx
Kategori: Allmänt, Skönhet; Taggar: beauty, holidayedition, kyliejenner, makeup, skönhet, smink;
Kommentera inlägget här: