ELSA HOSK

Svenska Victoria Secret modellen Elsa Hosk är definitivt en stor inspiration till mig och det har hon varit länge. Hon inspirerar inte mig bara för hennes hälsa eller utseende och stil utan framförallt för att en svensk ung kvinna blivit en sådan stor icon och nått sådan framgång i modeindrustrin. Är inte det sjukt imponerande att Elsa är en av VS änglar? Som går deras VS visningar? Jag tycker det är as häftigt rent utsagt. Men det är inte bara hennes framgång i modevärlden som insprirerar mig utan som sagt också hennes klädstil. Jag har många gånger hört, framförallt utomlands att svenska kvinnor har väldigt bra klädstil. Att vi klär oss väldigt classy men häftigt och chic vilket jag tycker definitivt beskriver just Elsas klädstil. Hon är en gudinna ärligt fan vad vacker hon är, så därför postar jag lite bilder på henne nu. Hon förtjänas att uppmutras med tanke på allt hårt jobb hon har lagt ned och hur hon har kämpat sig till eliten.

I sommras pratade jag med några vänner som kännt henne sedan hon var yngre och berättade att hon har haft det riktigt kämpigt och det förstår man ju. Fatta vilket press, vilket heltidsjobb det är att vara en vs angel. Så ja därför inspireras jag av henne, hon har jobbat sig till toppen och skall med all rätt få cred för sitt hård jobb!
xx
Kommentera inlägget här: