2016 FAVORITES part 2

De två produkter som jag vill dela med er härnäst är min favoritfoundation och den eyeliner som jag helhjärtat har sålt min själ till. Jag har testat galet många olika foundations men aldrig har jag nått en finish så fin eller en hållbarhet som denna ger mig. Det är den ultimata foundationen för oljig hy, då den bland annat är oljefri. Jag förstår att man kan få de flesta foundations att sitta länge med en primer, baking och setting spray med ingen har funkat så bra som denna för mig. Det är en dyr foundation, jag menar den ligger på 455 kronor men den håller länge, min har hållt i två nästan tre månader så den är verkligen värd priset. Därtill är den heltäckande med en mindre produkt och en fuktig beautyblender går det att få en naturlig finish. Beträffande eyelinern så har jag aldrig fallit för en produkt hårdare, jag är som många av er vet beroende av eyeliners. Det är min grej liksom. Och denna eyeliner var den som lärde mig göra fina, jämna och specifika vingar. Man får en liten bra pensel till som är väldigt enkel att måla med och det bästa är att den är så himla prisvärd. Under 150 kronor får du den och har sedan eyeliner för minst sex månader. Det är alltså en geliner och ger därför ett supersvart fint resultat, och det bästa - den kladdar inte av sig. Den är från Maybelline så går att köpa i princip vart som helst. Har du testat några  av dessa produkter? Om inte- do it!! x
Kommentera inlägget här: