DREAMDUO X GLAMGLOW

Inatt testade jag glamglows nattmask DreamDuo. Den var väldigt skön, doftar superfint och lämnar huden med fin lyster och bra hud. Jag är alltså väldigt nöjd med den, huden kändes verkligen fantastisk när jag vaknade. Väldigt återfuktande och lystergivande. Jag som har väldigt ung hud fortfarande märker ju inte av antiage effekterna, exempelvis att den skall jobba på fina linjer och rynkor men efter inatt förstår jag hur det verkligen kan bli effekt mot ålderstecken. Kul! Perfekt att använda inför en stor dag som bal, bröllop eller kanske för första dagen i skolen eller på nya jobbet. Man vaknar väldigt fräsch helt enkelt! Värd att köpa. 
För övrigt så har jag köpt hem den sista glamglowen också - Powermud, alltså den gröna och tänkte testa den imorgon. Så uppdaterar er angående den då. 
Idag har annars varit en lugn dag, var i stan runt 10 tiden och gjorde ett snabbt ärende och drog sen direkt till gymmet. Körde bara kondition idag för är HELT DÖD efter yogan. Alltså herre min gud, det var ingen lugn start direkt haha. Har ju börjat på Virya 2 nu vilket räknas som nivå 3 kan man väl säga (nybörjare, fortsättning, virya 2) så jag hoppade alltså över virya1-fortsättning då den kursen inte blev av. De var ett sjukt fysiskt pass så behövde röra på mig idag trots att det är min vilodag. Imorgon kör jag hårt igen med styrketräningen, men först ett jobbpass och imorgon avslutas kvällen med middag hos farmor och farfar. Nu skall jag äta tacos och sen se några avsnitt av Devious Maids, en ny serie jag har börjat följa. Den är redan hysteriskt rolig haha stort tips! x
Kommentera inlägget här: