PROSECCO POP X PAMPLEMOUSSE

Skriv ju för några dagar sedan att jag beställde Jaclyn Hills "nya" highlighter Prosecco Pop och en blush som heter Pamplemousse, den kom idag i alla fall. Och ojoj, jodå den är bra. Superfin blush som ger en lagom rosaaktigt färg, inte så pigmenterad jag trodde den skulle vara men det blen ändå väldigt fint när man applicerade den. Då blev det lagom liksom. Prosecco pop då? Jaaaaaa, den är lika fantastisk som Champagne pop. Lika krämig, pigmenterad och shimrande som dennes syster. Först nu märker jag hur aprikosfärgad champagne pop är jämfört med prosecco pop som är mycket mer guldig. Båda är superfina, vet inte vilken jag gillar mest.. 
Jag swatchade Champagne Pop och Prosecco Pop för att bättre kunna visa er skillnaden, hur den ser ut bredvid varandra på huden. Bilden blev inte jättebra och gör dem väl inte helt rättvisa men ni kommer se skillnaden iallafall. Så närmast knogarna är Prosecco Pop och inåt armleden är Champagne Pop. Vilken tycker ni är finast?
 
 
Kommentera inlägget här: