FACE

Hej på er! Hur har er dag varit?
Min dag har varit supermysig och bestod av en heldag med Linn! Vi började med att käka lunch på fiket (ett av caféerna jag jobbar på), där beställde jag en club sandwish och sedan shoppade vi litegrann. Jag köpte bland annat de på de två övre bilderna, ansiksvattnet högst upp är verkligen sjukt bra. Kan ärligt ta bort en finner på en natt haha och sedan behövde jag fylla på ögongels lagret och köpa ny foundation. Alltid Anastasia och Estée Lauder. Primern i mitten har jag aldrig testat innan men har hört väldigt bra om den så tänkte de den en chans nu när min andra primer är slut. Tänkte denna som en everyday primer medan jag har en från smashbox när jag går ut på krogen. Utöver detta köpte jag en svart supersnygg rock från h&m, ankellång och jättefin! Därtill köpte jag ett par svarta skinnhandskar med leopardmönster inuti som liksom viks utåt och en ny plattång. Jag använder aldrig plattång längre men den är så himla bra att locka med. Det är en från Björn Axén och heter "Björn Axén Straightner, Straight and Curl Nano Pro". Har haft en innan som höll i flera år men den fick min lillasyster härmodagen så köpte en ny till mig och mamma. Det är ärligt den bästa plattång/locktång som finns!
Så ja idag vad shopping och lunch på schemat och ikväll ska vi tjejerna mötas upp och vina lite, på Bolaget kanske? Ha en fortsatt trevlig måndag! x
 
Kommentera inlägget här: