SHOP UNTIL YOU DROP

Jaha, dagen började halvbra med att S drog utomlands och förväntas vara borta i drygt 3 månader så då kände jag att jag var värd lite shopping. Så när jag slutade jobba så passade jag på att shoppa lite bra att ha grejer. Min förra ögonbrynspensel började bli lite väl använd så de var dags att förnya den, och så köpte jag en ny mascara då även det lagret var slut. Jaclyn Hill har snackat så mycket om denna L'OREAL mascara för att den är så supersvart och därför en perfekt lösögonfransmascara så tänkte give it a try. Jag kör ju annars bara på Lancômes Hypnôse mascaror men tänkte att denna är värd ett försök. Komihåg - dyrare måste ju inte alltid vara bättre. Köpte även ett läppglans från baraMinerals som är riktigt fint metalliskts rosa.
Utöver de fick det bli lite annat bra att ha, en lavendeldoftande bodylotion, solskyddsfaktor och doftljus. Jag absolut älskar Voluspas doftljus så dessa blev perfekta. Solskydd köpte jag mest för att det var på rean och jag ska ju till thailand snart och aldrig att jag solar utan solskydd. Tänker på hyn och risken lix. 
Köpte även denna ask med min absoluta favoritögonkräm från Filorga. Den ska ta bort mörka ringar, puffighet och arbeta aktivt. Är helt såld på denna verkligen och lär fortsätta med det tills de slutas säljas haha. I detta limited edition paketet fick man även med en make up remover till ögnen som innehåller ett aktivt serum, ska tex främja ögonfransväxt, dämpa mörka ringar samt påsar och verka upplivande. Så de fick bli dagens shopping, köpte dock lite mer grejer, som en box från rituals och ett nytt löspuder. Men visar löspudret i ett annat inlägg. Ikväll tänkte vi dra ut och äta med familjen, ingen orkar laga mat så då fickdet bli så. Ha en trevlig kväll på er.  xx
Kommentera inlägget här: