JOUERCOSMETICS - HIGHLIGHT

Här är en produkt som ligger HÖGT upp på min önskelista och just i denna färgen som ses här överst - Citrine. Den är en stor snackis just nu all over internet så kan ju inte hjälpa att jag blir sugen. Apperently skall de vara en super pigmenterad, metallisk highlighter som ger en fantastiskt fin finish. Och det bästa är ju att den inte är jättedyr utan ligger runt 19 pund vilket motsvarar ungefär 191 kronor. Jag vill beställa den men fan måste verkligen spara pengar nu om jag skall kunna resa i höst så den får nog önskas i födelsedagspresent! Men fyller ju i mars så inte alls långt kvar..
De andra färgerna heter Rose Quartz och Topaz och som ni ser på bilder häröver är Rose Quartz mer champagne rose och Topaz har en rosaguldig nyans. På Bilden är det alltså i ordningen Citrine, Rose Quartz och Topaz. Tycker personligen att Rose Q är lite för  babyrosa för mig, skulle inte använda en sådan highlighter då det skulle framhävas helt fel på mig och speciellt inte när den är så intensiv, medan Topaz är väldigt likt min Champagne Pop alltså lite peachy/rosa guld så det är bara Citrine jag behöver just nu. Så vill du köpa en jättebra, superfin highlighter så vill jag tipsa om dessa. I väldigt många "top beauty of 2016" så nämns dessa, förslagsvis av Manny och Kathleen. So take a look at these babies, finns att beställa på cultbeauty.co.uk !
Kommentera inlägget här: