LATE SATURDAY BREAKFAST

Godmorgon, eller godförmiddag.. goddag? 
Ja, tog en välförtjänt sovmorgon idag och gick upp klockan 12 och började göra iordning en frukost/lunch. Det blev Acaismoothie(gjord på mango, hallon, acaipulver, tranbärsjuice & soyamjölk) med granola och en avokadomacka med chili och citron. Det var så himla gott och så behövligt. Hade nästan glömt hur ansträngande det är att jobba långpannor som servitris på event så kände mig nästan bakis när jag vaknade imorse. Började tidigare än planerat igår och kom hem sent och han inte äta något under eventet igår så det var behövligt med en ordentlig frukost idag. Men det var väldigt kul igår iaf, saknar att servera ibland. Det äe ju himla kul! Var i alla fall ett medeltidsevent på 125pers igår som skulle ha trerätters! Kul! Nåväl, idag så sov jag som sagt ut och måste nu skynda mig in till systemet, kom på att de stänger 15 idag .. sen hem för gomiddag med familjen och sen skall vi tjejerna ut. Ska hämta ut paket på kicks också, inget jättekul förutom påfyllning på concealer och sånt. 
Btw, ville ju beställa Shape Tape concealern och såg att min färg nu finns i lager så la den i kundvagnen, den kostar ju 240kr så ganska billig. Men med den där jävla frakten blev de nästa 500kr bara för den så får tyvärr vänta ett tag med den. Frakten är de värsta med att beställa från USA, och tullen. Suck. Aja får bli när plånboken är lite tjockare. Hörs senare, ciao. X
Kommentera inlägget här: