Morphe Brushes

Detta set med borstar beställde jag idag från Cultbeauty.co.uk. Det är ett borstset från Morhpe brushes och då jag personligen avgudar morphoes borstar så tänkte jag fylla på med lite fler hehe. Utöver dessa beställde jag också en ny svamp från Beautyblender, den vita beställde jag denna gång. Min börjar bli gammal så tänkte att det var lika bra också. På måndag tänkte jag handla lite på jobbet, behöver en ny concealer och foundation för de är snart slut. Sen tänkte jag köpa hem lite ny hudvård iom att min den börjar ta slut också.
Har även detta sett borstar från Morphe, det heter That Bling Set och är en limited edition så skynda er att beställa dessa godingar! Foundation borsten is to die for. Mina andra borstar är från Anastasia, Sigma och Real Techniques och några jag köpte i New York på Sephora. 
 
Kommentera inlägget här: