THIGHTS UNDER RIPPED JEANS

Det finns en trend som jag har fått upp ögnen för och det är thights under trasiga jeans. Det kan vara ett par vanliga svarta neontights för att hålla värmen något bättre eller mönstrade thights för att liva upp en tråkig vinterdag. Men det som faller mig mest i smaken är kassler thightsen som jag kallar dem, ni vet de som är som ett nät? Som alla kändisar använder på scenen fast oftast använder de beiga sådana men iblanda även svarta. De är lte punkiga skulle jag säga. Jag körde iallafall på det idag, jag köpte ett par nätstrumpbyxor med relativt "små hål" från BIKBOK och tog de under ett par tighta ljusa trasiga jeans. and i kind of like it. Det kändes lite udda att ha de, eftersom det känns lite rockigare/punkigare än jag egentligen är men tyckte ändå det var snyggt. Jag matchade det med min dr.martins, en svart polo samt min svarta nya ankellånga rock och med röda läppar. I och med att jag börjar digga den här trenden mer och mer så tänkte jag lägga upp lite bilder så ni får se vad jag menar. Vad tycker du om trenden föresten?
Den var som på denna nedersta bild jag hade idag, fast med något mindre "näthål" haha. Mina jeans var ganska höra i midjan och så lät jag nätstrumpbyxan gå ännu högra upp så att de liksom stack upp över. För övrigt så är det schysst tycker jag med en sådan här trend, speciellt med helfärgade strumpbyxor under jeansen. Känns som ett steg närmare långkallingar eller hur? haha. x
 
 
Kategori: Allmänt, Mode; Taggar: fashion, jeans, mode, thights;
Kommentera inlägget här: