TEINT IDOLE ULTRA

Teint Idole Ultra SPF 15 Lancôme
Jag måste bara tipsa om denna foundation häröver som jag fallit stenhårt för de senaste dagarna. Som många av er vet använder jag vanligtvis Estée Lauder Double Wear som min everyday foundation med för några dagar sedan fick jag hem denna och wow, det är verkligen superfin. Den är inte lika täckande som Double Wearen men den täcker ändå väldigt mycket fast ger ett mycket naturligare intryck (går såklart att bygga upp till mer täckande). Den är superlätt medan Double Wear är ganska tung och tjock. Gillar den supermycket och kände därför att jag var tvungen att tipsa om den här. Jag kommer använd den vid min vardagliga sminkning, när man gör "naturliga sminkningar" alltså när man "sminkar sig osminkad" om ni förstår vad jag menar. Den verkligen sjunker in i huden men känns ändå väldigt lätt och vacker, den ger ett väldigt matt resultat vilket jag gillar då jag ändå fakear fram ett glow. Jag använder nämligen ett skimmrigt puder över nästan hela ansiktet eller så blandar jag min foundation med några droppar av en liquid illuminatior, det vill säga en flytande highlight i princip. Tex BECCAS Shimmering Skin Perfector i färgen Moonstone. Tillbaka till Teint Idole Ultra - den är även oljefri och passar alla hudtyper. I och med att den är vattenbaserad så är den lättare på hyn och det är bra förslagsvis om man är oljig. Så ja, mitt tips till er. Införskaffa denna skönhet nu, du kommer inte ångra dig.
 
Kategori: Allmänt, Skönhet; Taggar: beauty, foundation, lancôme, makeup, smink, tips;
Kommentera inlägget här: