BOMBA DRESS / KYLIE DRESS

Jag behöver er hjälp. Fick hem denna Kylie Jenner inspirerade klänningen från DMretro häromdagen och kam inte bestämma mig för om jag vill behålla den eller inte? Ändå 799kr liksom. Är den värd det? Menar går ju knappt att dansa, tänker på att sträcka upp armarna men tycker nog ändå att den är sjukt fin!! Hjälp mig!!

Thilde :

Hej fina du!
Jag har också funderat på att beställa denna klänningen, sjukt snygg! Hur är den i storleken och vilken storlkek har du?
kram

Svar: Hej! ja den var jättefin verkligen, och beställde den från DMretro och såg superbra ut även i verkligheten! Jag köpte den i storlek small och den satt jättebra. Jag kan ha från storlek xs till m beroende på klänning, men själva bandet över axlarna är ganska tight så det kan vara bra att tänka på! Längden var bra också! kram
Milla Olsson

Kommentera inlägget här: