MELLANDAGARNA

Hallå där finingar. Hur har ni det? Jag har haft en superfin jul, vilket jag skrivit förut och mellandagarna just nu är supermysiga. Dagen efter jul var det fest, som vanligt den 25de, det kanske är mest på småorter som här på gotland som det blir värsta festen den 25e eftersom typ alla kommer hem över julen? Eller hur är det vid er? Jag käkade iallafall middag med Linn (på selfien med mig nedan, till höger)  och Hannah på Surfers och sedan drog vi till Visby Strand för den årliga julfesten. Som vanligt var det skitbra! Alltid nöjd med Strands fester! Sedan dagen efter vart det jobb och det har det varit varje dag nu ända fram till nyår på lördag. Men igår, den 27e kände vi tjejerna på jobbet att förtjänade lite julmys efter all jobbstress så vi drog ihop lite chark och vin å hade en kanonkväll.Så himla mysigt verkligen.
Idag jobbade jag men hann även med en lunch med hannah, vi käkade på Kafeit här i Visby och kollade lite mellandagsrea. Sedan var det backto work och jag kom hem runt sju tiden. Då käkade jag middag och började sedan titta på den norska serien Skam som ALLA hypar just nu, bestämde mig för att tillslut ge den en chans. 
I måndags morse klickade jag hem lite reaplagg och bland annat då dessa skor här nedan från Nelly.com haha gissa priset? Betalade ärligt 79 kronor för dem. Trevligt. Sjukt fina och sköna, kommer tyvärr bryta bägge bena i dem men för 79kr får det vara värt det. haha. Fick även hem två nyårsklänningar som jag ska testa, så hoppas att dem passar.
Jahaja, resten av veckan är som jag nämnde fylld med jobb men ska också ut och käka imorgon. Sen på lördag är det ju nyår så sista shoppingen för det skall också göras, lite smink och smyckes grejer behöver jag köpa. Jag kan ju erkänna att jag är en reatorsk så jag har beställt hem en del grejer från både kicks och klädsidor, såååååatteee det kommer ni få se framöver. hehe, men uppdaterar imorgon igen tror jag, har testat några olika ansiksmasker som jag tänke snacka lite om! ta hand om er, x
 
Kommentera inlägget här: