MAC COSMETICS X MARIAH CAREY

Alltså har ni sett MACs nya kollektion de har gjort tillsammans med Mariah Carey? omg säger jag bara. Först och främst - superfina förpackningar. Men det är ju inte bara utsidan som räknas utan insidan. Och ja, insidan är sjukt bra den med. Jättefina skimmrande produkter har detta samarbete skapat och jag kunde bara inte motstå några av dem. Jag kan säga att det var nära att jag gick loss och beställde hennes löspuder bara för förpackningens skull och jag menar nu får jag ta å ge mig. Så under den sista chansen tog jag bort det ur varukorgen men jag klickade iallafall hem en rouge som heter "You've Got Me Feeling", en väldigt fin ljus skimmrande rosa, den kostade 250 kronor. Och så klickade jag hem två läppglass i färgerna "It's Just Like Honey" vilket är en brunskimmrig och ett som heter "Dreamlover", som beskrivs svärtat rosa med skimmer. Läppglansen kostade 195 kronor styck. För övrigt har de också skapar superfina ögonskuggor samt en jättefin highlight också men highlighern var tyvärr slutsåld redan. Kolla in dessa på MAC hemsida så visar jag er när jag får hem dessa.
                 
Här är de tre produkternas färger jag beställde, "You've Got me Feeling" och sedan "Dreamlovet" & "It's Just like honey". Vilket är din favorit? När jag fått hem allt kommer jag visa bild på hur de ser ut utanpå också, dem är superfina och glittriga haha! xx
Kommentera inlägget här: