IM GONNA BE (500 miles)


Länkar en härlig akustisk verision av the Proclaimers Im gonna be (500miles), mitt nya låtberoende..
Imorse tog jag mig upp till gymmet tidigt och körde ett hårt kondition- och styrkepass. Började som vanligt med crosstrainern och körde sedan ordentligt ben, armar och mage. När jag kom hem tryckte jag i mig en härlig frukost och somnade sedan av utmattning på soffan, haha! Efter detta har jag kört lite spa, min hy behövde verkligen en genomgång och lite kärlek så dusch, skrubb, ansiksmask och fixering av ögonbryn fick ske idag. Det är så himla skönt med sådana här dagar, ledig från jobbet och bara känna att man tar hand om sig själv.Idag körde jag på en skrubb från Rituals, tycker den är så fruktansvärt bra. Det är den orangea som jag föredrar, där kan vi snacka om exfoliering. Sedan körde jag på en ansiksmask från Fomula.10.0.6 idag, en enklare men som jag faktiskt tycker är bra. Jag använde "Get Your Glow On" idag, den ska ta bort döda hudceller, rensa och öppna porer samt ge lyster och allt detta tycker jag att den gör. Annars är ju mina favoritnasiktsmasker de från Glamglow, men det får bli nästa gång. Det ultimata vore ju om jag inte var så lat och orkade köra en ansiksmask varje eller iallafall varannan dag, men jag tycker inte att jag hinner det. Ikväll ska jag på middag med en ny vän, dricka lite vin och ha det trevligt. Sminket man lägger efter en sånhär ansiksmask tycker jag blir så himla fint, liksom lent och lyster som skiner igenom.  
Tänkte ju uppdatera igår vad jag tyckte vid slutet av dagen angående bareMinerals och ja jag gillade det supermycket. Det höll sig hela dagen på mig och såg verkligen naturligt och fint ut så jag är mer än nöjd med att jag äntligen köpte hem mina egna produkter. Får bli min nya everyday bas makeup. Hoppas ni får en supertrevlig lördagkväll, och hej föresten till alla ni nya läsare. Välkomna hit! x
Kategori: Allmänt Taggar: music, vardag;
Kommentera inlägget här: