2016 FAVORITES part 1

Dessa två produkter här nedan fann jag 2016 och klarar mig nu inte utan dem. Dessa har förändrat mitt liv. Om vi nu ska ta ifrån tårna. Nej men ärligt, dessa två är så fantastiskt bra att jag bara måste belysa dem ännu en gång.

 

Den första är ett Setting spray från märket Urban Decay som heter All Nighter. Sen jag köpte detta spray har mitt smink suttit på plats som nytt tills jag valt att tvätta bort det. Efter en svettig utekväll, då sminket suttit på i säkert 10 timmar så ser det orört ut. Det är rätt sjukt faktiskt. Den andra produkten är också från UD och är en concealer, i rinnande form. Och anledningen att jag älskar den är för att den är så lättarbetad, heltäckande och hållbar. Ger en superfin finish verkligen och den är SÅ PRISVÄRD, typ 220kr liksom!! Så ja, detta är två av mina absoluta favoritprodukter som jag hittat år 2016! Finns på bland annat kicks och sephora! Fler inlägg som detta kommer komma! X

Kommentera inlägget här: