SURFSIDE BONDI BEACH




G'day! 
Efter frukost på hostelet imorse så begav sig Anna och jag ut på en promenad runt området. Gick i någon timme och käkade sedan lunch på ett café. Därefter ringde vi på några lägenheter inför visningar etc och gick sedan ner till city. Handlade lite och fixade australienskt simkort. Så har internet hela tiden nu vilket är oerhört skönt. Dessutom har jag ett australienskt nummer nu så enklare för mig och Anna att ringa till varandra.
 Vid 4 tiden tog vi en taxi till Bondi Beach och vårt nya hostel - Surfside Bondi Beach. Bor i en sovsal på 8 bäddar med endast tjejer. Sjukt stökigt men känns ändå tryggt! Tjejen i sängen under mig har bott i detta rum i 3 månader så hon känner till stället väl, vilket är skönt. Nu tänkte jag och Anna boka bussbiljett in till kingscross så vi kan käka middag med Julia och Ida. Därefter blir det fest! 
Kommentera inlägget här: